Yasak Elma 85. Bölüm

16 nov 2020
1 541 637 visualizzazioni

Yasak Elma 85. Bölüm Özeti:
Yıldız ve Şahika, Ender’den intikam almak için birlik olup, Ender’i Halit’ten ayırmak için ellerinden geleni yaparlar. Ender’in Halit’le sürpriz bir şekilde evlenmesi birçok kişinin canını yaktığı için, Yıldız ve Şahika dışarıdan da yardım alarak işlerini kolaylaştırırlar. Herkesin istediğini elde ettiğini sandığı noktada beklenmeyen bir kaza, Ender, Şahika ve Yıldız’ı bir araya getirir.
Yasak Elma Resmi ITworlds Kanalı: goo.gl/7AqfHc
Yasak Elma ailesine katılmak için linke tıklayın; bit.ly/2txfwwf
Medyapım Resmi ITworlds Kanalı: goo.gl/ZFpCky
Oyuncuları:
Talat Bulut
Eda Ece
Şevval Sam
Nesrin Cavadzade
Şafak Pekdemir
Melisa Doğu
Barış Aytaç
Can Nergis
Serkan Rutkay Ayıköz
Ahmet Haktan Zavlak
Ve Barış Kılıç
Ve de Gökhan Alkan
#yasakelma #yasakelma85 #yokartık

Commenti
  • Yasak Elma'nın 85. Bölüm Sahnelerini izlemek için 👉 bit.ly/3nSyEv3

    Yasak ElmaYasak Elma5 giorni fa
  • Ne oldu bu diziye ya Yildiz zengindi ve arabada oturuyordu. Halit fakirdi olmemisdi ama Yildiz hikaye anlatmaya baslamisdi

    Гульрух ТаджиеваГульрух ТаджиеваGiorno fa
  • Merti bir benmi sevmiyorum..

    aysel esmeraysel esmerGiorno fa
  • Urrrrrrraaaa halit o'lmuuuush

    Pantik _ PantikPantik _ PantikGiorno fa
  • Ender me çabuk eski endere dondu yaaa 😑😑😑😑😑😑😑😑

    Rousiouni HajarRousiouni HajarGiorno fa
  • Ender neden boşanınca saçını topuz yığmış🥰yenəə😁😁😂😂😂😂halitin evində bir basqa olmuşdu😡😁

    Ramina BadalovaRamina Badalova2 giorni fa
  • Eski Erim geri gelmeliiiii(((((

    Arzu MArzu M2 giorni fa
  • Bună seara! Imi răspunde si mie cineva va rog frumos? Acest serial este tradus si in limba romana sau italiana? Daca are cineva link-ul va rog sa il puneți aici. Mulțumesc anticipat!

    Cristina NaeCristina Nae3 giorni fa
  • 1:48:08 halit bye byeeeeeee 😂

    Fashion TelevisionFashion Television4 giorni fa
  • Enderin basina ne geldiyse haketi

    Azra KaraAzra Kara4 giorni fa
  • 😭

    LEYDİ TasLEYDİ Tas4 giorni fa
  • Yeni rejissor 47ci bölüme baxmağı niyə unudub? Axı orda gələcək sezonu Yıldız hekayə kimi danışırdı ki Halit yenə müflis olurdu Yıldız onu görməyə gəlirdi intikam kimi. Indi Halit öldü ama. Dizinin marağı artıq yoxdu sadəcə necə bitəcəyi maraqlıdı deyə davam edirəm .

    gulustan imamaliyevagulustan imamaliyeva4 giorni fa
  • Kaya gibi bir erkekten sonra Halit gibi birini Enderin migdesi nasil kaldirdi ben anlamiyorum.

    beamngbeamng4 giorni fa
  • Mert ne kadar sevgisiz .adam arkadasini para icin satarmi?!yaziklar olsun merte .kerim uzuldu deymezdi vallahi.kerim cok iyi kalpli . Ama mert cok guzel ozellikle de gozleri hemde cok yakisikli.

    Ayda EbrahimiAyda Ebrahimi4 giorni fa
  • Bu bölümde ne öğrendik: en kotu kazik dost kazigidir. Düşmanın en kolay yolu dost yoludur demişler. Düşman düşmandır da,Allah bizi dost bildiğimiz düşmanlardan korusun.

    beamngbeamng4 giorni fa
  • Canerin su 2020 bitsede kurtulsak dediyine bayildim)))

    Leyla BabayevaLeyla Babayeva4 giorni fa
  • Gerçəkdən yox artiq

    Şamil ElisoyŞamil Elisoy4 giorni fa
  • Sahikayi sevecegim hic aklima gelmezdi sorun bendemi acaba

    Gang ShiGang Shi4 giorni fa
  • As dori si eu link-ul la acest serial dar sa fie tradus in romana! Mulțumesc anticipat!

    Cristina NaeCristina Nae5 giorni fa
  • Eeeee Şaharika, herkesi avucunun içine aldın, ama nereye kadar???!!!

    Selma GerkSelma Gerk5 giorni fa
  • Gonna miss Kaya bey...

    Shirley UkangShirley Ukang5 giorni fa
  • Ah halit ahh. Qozbeli qebir düzelder🤔

    güneş gözlügüneş gözlü5 giorni fa
  • Ya Zehra ya çok gülüyorum

    Dildara SohradowaDildara Sohradowa5 giorni fa
  • Zehra ne kadar güzelleşti!!!

    noname noname2noname noname25 giorni fa
  • 18:57 Katya, boğazdaki konakları karıştırmış Endere gelmiş 😂

    noname noname2noname noname25 giorni fa
  • Dadaya yazik dadaya

    Aliyeva XadidjaAliyeva Xadidja5 giorni fa
  • Halit haketti

    Tunzala MamedovaTunzala Mamedova5 giorni fa
  • Ender ve kaya😭😭😭 gercekten agladim

    Marsela LegisiMarsela Legisi6 giorni fa
  • hahhaha zehraaaaaa süpersin

    E S.E S.6 giorni fa
  • Dizinin icine ettiniz tadi kalmadi

    Rasime KayadelenRasime Kayadelen6 giorni fa
  • Yigti sevdim bu bolumde😂😂😂

    Marsela LegisiMarsela Legisi6 giorni fa
  • Aski memnu katyayi bir tek ben mi tanidim😂😂

    Marsela LegisiMarsela Legisi6 giorni fa
  • Şu diziyi bir yildiz icin izliyorum Diyer türlü izlenilcek gibi deyil Herkez herkezin arkasindan iş cevirmekden baska bisey yapmiyo Bana fenalik geldi artik 🤮🤮🤮

    Gamze YasarGamze Yasar6 giorni fa
  • Halit ölmedi çünki finalda sağ idi

    Mehemmed HuseynovMehemmed Huseynov6 giorni fa
  • adsdsda ah ya Yigitin Zehraya dedigi "Sen kafanda ne tasiyorsun acaba" :D:D

    Sevda FeyzaSevda Feyza6 giorni fa
  • Yer üzünə bir Sezen Aksu daha gelmeyecek

    Xeyale MustafayevaXeyale Mustafayeva6 giorni fa
  • Altyazılar için teşekkürler büyük bir hayranıyım

    Andreea giulAndreea giul6 giorni fa
  • Ender le halit boşanmışmıydı

    AZIZE BILALAZIZE BILAL6 giorni fa
  • Şahikanın cantası😁🐍 1:45:55

    Yildizlarda KayarYildizlarda Kayar6 giorni fa
  • “Ben niye böyleyim ya bi fakirim bi zengin dalgalı. Kendi kaderimden soğudum.” Yıldız ya😂

    Yildizlarda KayarYildizlarda Kayar6 giorni fa
  • Now Pakistan urdu Dubb Coming Soon 🇵🇰❤

    Rajpoot Fun VideosRajpoot Fun Videos6 giorni fa
  • Cok harika bi dizi❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Fatime QasimovaFatime Qasimova6 giorni fa
  • Enkaylı Yılkerli bölümleri çok özleyeceğim. :,(

    Yildizlarda KayarYildizlarda Kayar6 giorni fa
  • Geber Halit diyenler 🤣

    Dinara RozyyevaDinara Rozyyeva6 giorni fa
  • 𝙎𝙖𝙡𝙖𝙢𝙡𝙖𝙧 𝙨𝙞𝙯𝙞 𝙤̈𝙯 𝙨ə𝙮𝙛ə𝙢ə 𝙙ə𝙫ə𝙩 𝙚𝙙𝙞𝙧ə𝙢🍓 𝙝ə𝙢𝙙ə 𝙨𝙞𝙯ə 𝙞𝙨̧ 𝙩ə𝙠𝙡𝙞𝙛𝙞𝙢 𝙫𝙖𝙧 𝙜𝙤̈𝙯ə𝙡 𝙭𝙖𝙣ı𝙢𝙡𝙖𝙧🥰 𝙚𝙫𝙙ə𝙣 𝙘̧ı𝙭𝙢𝙖𝙙𝙖𝙣 𝙤̈𝙯 𝙞𝙨̧𝙞𝙣𝙞𝙯𝙞 𝙦𝙪𝙧𝙪𝙣. Ə𝙜ə𝙧 𝙢𝙖𝙧𝙖𝙜̆𝙡ı 𝙜ə𝙡𝙙𝙞𝙨ə 𝙗𝙪𝙮𝙪𝙧𝙪𝙣 𝘿𝙈📩 💞 𝙈Ə𝙉İ 𝙏𝘼𝙆İ𝙋 𝙀𝙏𝙈Ə𝙔İ 𝙑Ə 𝙋𝙊𝙎𝙏𝙇𝘼𝙍İ𝙈İ 𝘽Ə𝙔Ə𝙉𝙈Ə𝙔İ 𝙐𝙉𝙐𝙏𝙈𝘼𝙔𝙄𝙉💞𝙨𝙚𝙫𝙜𝙞𝙡ə𝙧𝙡ə🍓 𝙜𝙤𝙯𝙚𝙡𝙡𝙞𝙠_𝙙𝙪𝙣𝙮𝙖𝙨𝙞_7

    Gulu TagiyevaGulu Tagiyeva6 giorni fa
  • Aysel Mister Bean di ele bil😂😂

    Aisha FentyAisha Fenty6 giorni fa
  • Ya bu mertle zehra nezaman evlendi benmi kacirdim🤔

    Gülsüm PolatGülsüm Polat6 giorni fa
  • Kerim neden yaaa

    Özgür Deniz CemreÖzgür Deniz Cemre6 giorni fa
  • Arkadaşlar enderin oglu yigit yerine esl oglu olsa iyi olurr

    Özgür Deniz CemreÖzgür Deniz Cemre6 giorni fa
  • Yigit robotmu ne? Kim ne desi onu yapiyor bigun biri anneni oldur derse oldurur Oyle bi cocugun olunca bi eseyin olsun

    Ваш little ПсихологВаш little Психолог6 giorni fa
  • Yaa. Eski Erim daha iyidi ya. Sanki hiç kötu rol oynayamazdı

    NUR 230399NUR 2303997 giorni fa
  • Enderin diip boyasi gelmis gozumu tirmaliyoor !!!

    Derya DENIZDerya DENIZ7 giorni fa
  • Yildiz:yaa ben niye boyleyim bi fakirim bi zengin sürekli dalgali kendi kaderinden soğudum😂😂😂

    NobodyNobody7 giorni fa
  • Halite üzüldüm ya kim olursa olsun boyle bir son hak etmez

    NobodyNobody7 giorni fa
  • 1:47:13 ayselin yüzü🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    NobodyNobody7 giorni fa
  • Yildiz:bi zenginim bi fakirim benim durumum dalga dalga🤣🤣🤣🤣

    NobodyNobody7 giorni fa
  • Ender😭Kaya bu aşkinin sonu boyle bitmemeliydi💔

    NobodyNobody7 giorni fa
  • Halit delirdimi

    ꧁Qarabağa aşiq biri꧂꧁Qarabağa aşiq biri꧂7 giorni fa
  • Kaya gitmeseydi şu diziden cok seviyorum Kayayi

    Abdulfayz IsayevAbdulfayz Isayev7 giorni fa
  • Aski memnudaki katja degilmi bu ya cocuk bakicisi😒

    Pirlanta GibiPirlanta Gibi7 giorni fa
  • Ender wu konuwmayi düzəltsin iy olur canim. Yo kam mam nam bu ne yaa

    Vusale MammadovaVusale Mammadova7 giorni fa
  • Benim için bu finaldi :(

    Huda THuda T7 giorni fa
  • Hi

    Sadik AvciSadik Avci7 giorni fa
  • Neden yaaaa Kerim ve Kaya cikti.onlari cokk seviyordumm😢😢

    pitimat eliyevapitimat eliyeva7 giorni fa
  • 86 серия запретный плод на русском языке

    Bekzod NabievBekzod Nabiev7 giorni fa
  • Ben nedense Yildizla Halitten yanaydim. Maalesef...

    Cül Babar NurCül Babar Nur7 giorni fa
  • O kadar evlenirsen sonunda böyle delirirsin işte

    Selime FerecovaSelime Ferecova7 giorni fa
  • Qora niyat muxlislariga O'zbekistondan salom!

    Farrux AliyarovFarrux Aliyarov7 giorni fa
  • Mert değil namert

    sihirbaz jrsihirbaz jr7 giorni fa
  • Bu erim niye yiğit'e abi demiyor, abisi değil mi

    Lila `Lila `7 giorni fa
  • Katya da geldi tamm olldu entrikaya zaten o yakisirdi

    Zeli ZelZeli Zel8 giorni fa
  • Diziye bi orhan gencebay girmedi bu nne ya HER AFTA birileri cikiyor bireri dalıyor neye kime adapte olacagimiza sasirdik

    Zeli ZelZeli Zel8 giorni fa
  • Kilo aldin Katya

    ayse gul demirayse gul demir8 giorni fa
  • Halit Malit YOOOOK 😂😂😂😂 vallahi billahi öldum

    Malak MehawesMalak Mehawes8 giorni fa
  • Haliy aysel yuzunden oldu

    gulnaz mamedovagulnaz mamedova8 giorni fa
  • Gunaydin

    Axmadjon JoraboyevAxmadjon Joraboyev8 giorni fa
  • Holitin shirkati:: "Seksi liboslar podiumi"🧚‍♂️🧜‍♀️🧜‍♂️👑

    ali aliali ali8 giorni fa
  • Dizini mahv ettiniz

    Dadlı MətbəximDadlı Mətbəxim8 giorni fa
  • 1 -olsun sunsuz olsun 49- ona qurban olsun

    Togrul ƏliyevTogrul Əliyev8 giorni fa
  • Zehra ya bu bölüm çok güldürdün beni🤣🤣

    NobodyNobody8 giorni fa
  • Mert hayatimda gördüğüm en aşalik insan

    NobodyNobody8 giorni fa
  • Халит хуже бабы себя ведёт ! Да хранит вас от такого мужа-истерички !

    Aida AshirbekovaAida Ashirbekova8 giorni fa
    • Salam xanim.Sizə online iş təklifim var. İşimiz evdən idarə olunur. Qrafik sərbəstdi. İşin məqsədi reklam vasitəsiylə insanlari bizim biznesle taniş etməkdi. Komandaya qoşulan insanlari biz online telimler vasitəsiylə işə oyrədirik. Buna görə həm biz həm insanlar qazanir. Gəlir artandi. Əlavə olaraq pulsuz səyahət etmək imkani var, mükafatlar 1000$ başliyir, həmdə bu biznesi siz nəsillərə oturə bilərsiz. Vəsayit və risk yoxdu.Əyər maraqlansaz instagram səyfəmə yaza bilərsiz:vafa_aghayeva09

      Vefa AgayevaVefa Agayeva7 giorni fa
  • Yildiz nasıl velayeti kaybetti

    Suna SunaSuna Suna8 giorni fa
  • Mert gibi dusman, dusman basina.

    aysel esmeraysel esmer8 giorni fa
  • Ben ilk dafa şahikanin giydiyi siyah elbisesini beyendim👍bana koşulan varmi???

    DENIZDENIZ8 giorni fa
  • MERT sekerter,e cok guzal kiz .bir iyi oyuncu cikar cok guzal kiz 😘

    Mina KobraMina Kobra8 giorni fa
  • Bir an ònce şu erim ciksa şu diziden

    Abdulfayz IsayevAbdulfayz Isayev8 giorni fa
  • Ender'in ters köşe yapamaması. Eskisi gibi olamaması Kaya'nın Şahika'yı İsviçre'ye gönderse ya da hapise gitse. Yiğit'in Şahika'ya güvenmesin. Yiğit ile lilanın gelgitleri olsun. Yıldız'ın sevdiği biriyle olması. Halit'in herkese iyi davranması bari Şahika'dan intikam alsa Zehra'nın ani değişmesi. Yeni kitabı ve ITworldsr unlu çağırsın. Caner'in yeniden Zehra ile çıkması. Şahika'ın kazanması ve Mertle birlikte olsa. Kerim'in Yıldız'ı sevmesi ama Yıldız onu baya süründürmesi. Emir'in biraz mutlu olsun. Mert'in ciddi olmasın. Emirle takılması. Akın'ın yeni projesi.

    Deniz PatanDeniz Patan8 giorni fa
  • Damat meraklisi halit haha

    Ömer KarakusÖmer Karakus8 giorni fa
  • Su yigit cok atici ve sevenmasiz cucuk 😑 ENDAR ve SAHIKA albesa lare hic sirekata ya da Ke ev icin oygun deir Sanki diskoya gedacak lar 🙄

    Mina KobraMina Kobra8 giorni fa
  • Bu bolum sahikaya bayildim Ahahah

    E-mine SoyyigitE-mine Soyyigit8 giorni fa
  • 1:36:43 çekim hatasına bakın Şahika tamam abicim diyor ama tamam canım yazıyo 😂

    Zura SamprioglouZura Samprioglou8 giorni fa
  • tek kelime ile MUHTEŞEMDİNİZ yine. 41 kere mâşâALLAH

    özlem kibrisliözlem kibrisli8 giorni fa
  • Nolur final olmasin

    Suraya SARIYEVASuraya SARIYEVA8 giorni fa
  • Aysel hnm bi tane. saf temiz kalpli biri

    özlem kibrisliözlem kibrisli8 giorni fa
  • Nasıl 85 bölüm sana katlandık bilmiyorum amma şükürki öldün🤣 teşekkürler yönetmene😘

    Kənan KərimovKənan Kərimov8 giorni fa
  • kırmızı elbise harika olmuş Şahika ya

    özlem kibrisliözlem kibrisli8 giorni fa
  • Layığını buldun Halit, ite it ölümü

    Шозамон МажидийШозамон Мажидий8 giorni fa
  • Her kes halitden kürtüldü.tam bır hıtler😡

    jackie yojackie yo8 giorni fa
  • Bu filmi kim yaziyosa baya entrikaci kendiside yoksa bu kadar entrika uretemez🤣🤣🤣

    Aynur KelbiyevaAynur Kelbiyeva9 giorni fa
ITworlds