SKINS - A Movie So Painfully Weird It's Almost Unwatchable

22 feb 2021
495 758 visualizzazioni

seriously wtf is this movie
Ayylien Clothing ► ayylienclothing.com
Twitch ► www.twitch.tv/elvisthealien
Patreon ► www.patreon.com/elvisthealien
Twitter ► twitter.com/ElvistheAlienTV
Instagram ► instagram.com/elvisthealien/
My other channels:
People Ruin Everything ► itworlds.info/fast/FAWGdmiwzSkeF3AALEp3Bg
alienbacon ► itworlds.info/fast/DlHpbYBndIxhP98VGHEdsQ
Elvis The Human ► bit.ly/2Yokrc4
Thank you for watching! 👽
----------------------------------------
Sources/Credits:
you guys already know I used banjo kazooie music in this
Outro song ► soundcloud.com/kwatchmusic/neuro

Commenti
  • note: this movie wasn't released in 2020, rather it was popularized by Netflix in 2020, that's why I said it was the weirdest movie of 2020 Also new merch let's gooo!! : www.ayylienclothing.com

    Elvis The AlienElvis The Alien6 giorni fa
    • random movie request. Red canyon. Its not to bad as it is just plain. There's times were it tries to deal with sensitive topics (ptsd/grape with no g) Times were it just doesn't make sense. Memory just doesn't exist sometimes other times it comes out of no were. I think the worst thing is that Norman reedus is in it. Such a good actor in such a shit movie. Once again its less bad its funny and more just plain. You can watch it on ITworlds easily. Also the merch looks cool👍

      remy leeremy lee13 ore fa
    • Video request: alien apocalypse

      Benito ProductionsBenito Productions14 ore fa
    • You should do Kuso by flying lotus

      the jelly fox cunte buntethe jelly fox cunte bunte20 ore fa
    • Me n my bro had a good laugh!

      T RobT RobGiorno fa
    • OMG!

      T RobT Rob2 giorni fa
  • lol best movie just for that im subcribing

    Arnas VajauskasArnas Vajauskas46 minuti fa
  • Just watching your review is making me be physically in pain I could never watch this movie lmao

    RubberTVRubberTVOra fa
  • LMAO WHY YOU PUT JSHLATT IN IT AHAHAH at 7:31

    Its_RemiIts_Remi2 ore fa
  • Good idea, bad execution.

    Jade AnnabelJade Annabel4 ore fa
  • Truly disgusting how some “people” would do such a thing

    Ahmad AuwadAhmad Auwad4 ore fa
  • You should review the autopsy of Jane doe 🔥

    Artemis ChristodoulouArtemis Christodoulou4 ore fa
  • I CANT SEE IT I AM LOOKING AWAY I DO NOT PERCEIVE IT I AM AT MY FUCKING LIMIT I AM NOT SEEING

    deemadeema4 ore fa
  • Dude, I was eating!

    ReadMyLipsMumReadMyLipsMum5 ore fa
  • Why is no one talking about how Jschlatt’s ITworlds icon just pops up at around 7:30 lmfao what?

    Riskay RavenRiskay Raven6 ore fa
  • Why has no one mentioned that Jschlatt’s channel icon just pops up at around 7:30 lmao what?

    Riskay RavenRiskay Raven6 ore fa
  • Please check Jennifers body,its horrible

    Canji DeniswCanji Denisw7 ore fa
  • You should review Spree I just watched it on Hulu 👽💚

    Mela KMMela KM7 ore fa
  • please review Bigfoot vs the Illuminati

    Arron HopkinsArron Hopkins7 ore fa
  • Please try out I think I love my wife. It basically tries to make you feel bad for a cheater.

    Cherri WavesCherri Waves7 ore fa
  • I ate chocolate cereal after watching this.

    Tristis MagnisTristis Magnis8 ore fa
  • Review spree

    kylo renkylo ren9 ore fa
  • this is so beautiful p-p

    HentaiHiroHentaiHiro9 ore fa
  • I stopped watching the video when she put the tube in her butt. The visual image of that is appalling. 🤮

    BlueCorpBlueCorp11 ore fa
  • nope nope nope i refuse to watch mouths be replaced with assholes

    Conner JukesConner Jukes12 ore fa
  • I loved this movie. You should review I Care A Lot my boy. It's the biggest pile of shit I've had the disfortune of seeing in a long while.

    sul141sul14113 ore fa
  • Ok yeah but wHY WHYYYYh

    Clara NadineClara Nadine13 ore fa
  • my dog farting while i watched this made it even more disgusting

    Allen OlivieriAllen Olivieri14 ore fa
  • Will you react to Salo? Also know as 120 days of sodom. I’ve heard it’s the most disturbing film ever made, and I’m curious but too chicken shit to watch it

    Lee FaithLee Faith14 ore fa
  • Elvis, you really need to watch and review the movie Stitches from 2012. It’s about a clown that dies and comes back to life and starts killing teenagers

    DG’s Music CornerDG’s Music Corner15 ore fa
  • Love how the director compared dwarfism, burn victims and Body Integrity Identity Disorder to.....a buttface😐......

    Haley WagnerHaley Wagner15 ore fa
  • Are ya winnin, son? -chubbyemu, lol. Never drink a lava lamp.

    Laura GravesLaura Graves15 ore fa
  • So... John Waters without the charm?

    flickflackflickflack15 ore fa
  • This movie literally makes me feel pain

    The red SpyThe red Spy16 ore fa
  • When I saw the thumbnail I thought “Live-Action Coraline”

    Sonic101lightSonic101light16 ore fa
  • It's not a diamond in the rough, it's a diamond in the shit

    Choco bearChoco bear16 ore fa
  • you should review the new tom and jerry movie, apparently its pretty bad. Or thats what i’ve heard.

    Sham RamSham Ram17 ore fa
  • as an asexual who knew nothing about his film, I almost cried

    RantAndArtRantAndArt17 ore fa
  • where is the unsee button ? i can´t find it

    leonardo barriosleonardo barrios17 ore fa
  • so who's the girl with bieber hair at the end there?

    Raymx slapped y'allRaymx slapped y'all18 ore fa
  • I want to commit suicide I really want to commit suicide

    AaronRyan jr.AaronRyan jr.18 ore fa
  • HAHAHA she needs a liquid cake!!?

    Raymx slapped y'allRaymx slapped y'all18 ore fa
  • why would u ever go to a public diner if u gotta eat like that?

    Raymx slapped y'allRaymx slapped y'all18 ore fa
  • Hey I'm spanish and I think that you were just a little close-minded. Yeah the movie try to be shocking but in european movies is completly normal to see nudity or rape scenes and that type of things as you can see in Gaspar Noe's films. Idk but I think that american people are too used to american cinema and when they see something different they just didn't give an opportunity

    Gema RodríguezGema Rodríguez18 ore fa
  • Why is jshlatt referenced in the video 😂

    Oh Yea yeaOh Yea yea18 ore fa
  • Somehow nothing seems to have disturbed me since I found out about the human centipede movie.

    Grace LewisGrace Lewis19 ore fa
  • Fun fact: The director spent a million of euros to make the movie (not of his own, but public money). It earned 80 thousand euros at the box office here in Spain. And yet, the director had the audacity to ask for more "public money" to make "their" movies in the Goya's awards ceremony. "We need more money. More public money to make our movies" (this is literally what he said). I didn't watched it (nobody did), and now I can understand why. Thank you :D

    La guarida de PantoniLa guarida de Pantoni19 ore fa
  • Pleeeeeeease watch house shark

    Faith JohnsonFaith Johnson19 ore fa
  • Love the iron chic poster in the back!

    Nikki CusackNikki Cusack19 ore fa
  • 7:31 someone please explain

    jo3ljo3l19 ore fa
  • Wtf

    Kawaii Cooki UwUKawaii Cooki UwU19 ore fa
  • I watched this shit when I was like 9 and I remembered bits of it throughout my life (mainly anus lady) and I was too fucking scared to look it up.

    DaBonkinatorDaBonkinator20 ore fa
  • I cant tell if theyre clowning on disabled people or if this is inspiration porn or both

    Bee kBee k20 ore fa
  • this is definitely the weirdest movie i've ever seen

    YourLocalAlienYourLocalAlien21 ora fa
  • Watch killer sofa

    numericaljarl5519numericaljarl551921 ora fa
  • I wish you would do commentary on the movie "The Cell" like if you agree!

    D RossD Ross21 ora fa
  • Do willys wonderland next

    Memphis REEEMemphis REEE21 ora fa
  • "You can deliver a powerful message without being pretentious" Someone should have said to this movie director!

    Drizzt Do UrdenDrizzt Do Urden22 ore fa
  • Why do they allow idiots to make shitstorms like this?

    Insanarchy MediaInsanarchy Media22 ore fa
  • Review the movie nerve (2016) ?

    Jessica MaddenJessica Madden22 ore fa
  • Hey Elvis, could you review Host on Shudder?

    M AllocerM Allocer23 ore fa
  • WHERE IS WILLYS WONDERLAND

    MegatronMegatron23 ore fa
  • You need to do a review on Tetsuo The Iron Man and Tetsuo II: Body Hammer they are insane!!! A fan from Argentina 🙌

    KresbokKresbokGiorno fa
  • What the absolute hell?

    TheDawnIsMyEnemyTheDawnIsMyEnemyGiorno fa
  • *insert rhinestone eyes joke here*

    GorbGorbGiorno fa
  • Please review the night comes for us 2018

    Destructive RangerDestructive RangerGiorno fa
  • 7:29 Truly disgusting that some “people” would do this horrible thing.

    Obamanana BananaObamanana BananaGiorno fa
  • 5:25 the waiter laughs too Samantha's face 😑

    Dein AnführerDein AnführerGiorno fa
  • Elvis, please please pleeeease review “The Hole in the Ground”. It’s on amazon prime and it is such a magnificent movie, definitely underrated imo

    Kaytee SKaytee SGiorno fa
  • * I watched your vid within last week. Was just in shower. Some reason this popped into my head. And I came up with "Gives new meaning to 'kiss my ass'." 🤣

    Lily Maria WhiddonLily Maria WhiddonGiorno fa
  • I just watched a movie called: "High Rise" on Tubi ...it was pretty fuckin odd but I got through it 😂

    π iKROODUM ππ iKROODUM πGiorno fa
  • Hey Elvis, there's an new movie (or at least it's new to me-) called "SON" that has just came out in 2021 and I was wondering if....You could watch it and see what happens? it might be somewhat of a actual good movie but I wouldn't know

    Israelle DreherIsraelle DreherGiorno fa
  • Hey, Elvis! Have you watched Hardcore Henry? Ilya Naishuller, 2016? Great movie in POV....

    Courtney's EnglishCourtney's EnglishGiorno fa
  • I can't tell who's better between Elvis The Alien and PayMoneyWubby.

    Vaddix 99Vaddix 99Giorno fa
  • i feel so bad for mrs. the alien

    loizerzloizerzGiorno fa
  • Such kissable lips

    Labrax OrientalisLabrax OrientalisGiorno fa
  • heh heh heh huh huh heh heh

    GastoneGastoneGiorno fa
  • Pls react to the movie titled "truth or dare"

    KARO?KARO?Giorno fa
  • Bruh, try making a review of Eli. It's an Netflix btw

    MEME MEMEMEME MEMEGiorno fa
  • Guermo is a fallout ghoul lol

    James PhilipJames PhilipGiorno fa
  • I like all the characters and events ar connected in ways

    Sphere GuanzonSphere GuanzonGiorno fa
  • I am almost ashamed to say I liked this movie.

    babsywomanbabsywomanGiorno fa
  • Elvis should review the really bad movie Gamer

    SWB TrainsSWB TrainsGiorno fa
  • Does anyone have eye bleach?

    Patrick MadlaPatrick MadlaGiorno fa
  • This movie would of been 2000 times better if they didn't have butt hole girl

    cjfelldownagaincjfelldownagainGiorno fa
  • I was on board with the deformed people and even the asshole mouth thing (I've seen a lot of weird art movies so it doesn't phase me) until the brothel offered the children... that I cannot abide by. The fact that it was making the pedophile a sympathetic character really squicked me out. This feels kind of like A Serbian Film in terms of it being shock value just for the sake of shock value, with some fake pretentious BS tagged onto the end of it.

    Matthew C.Matthew C.Giorno fa
  • Can you watch killer alien clowns

    CopiCopiGiorno fa
  • Review croods 2 it feels like I took a tab of acid

    Eli BryanEli BryanGiorno fa
  • So when we are gonna see your face reveal? surely you're an alien with human skin in it

    AJ CantubaAJ CantubaGiorno fa
  • You should absolutely watch Gummo. It’s so fucked up and weird

    VisovecVisovecGiorno fa
  • Considering what I watched today, this movie looks great and easy on the eyes. I mean that literally, I don't what this other movie did, but they really f*cked up the colors and brightness. Everything was this weird muddy orange color, and I mean everything, the grass, the trees, the people, and it was all very bright, like they took the bright technicolor of My Little Pony or something like that and cranked it up by 11. It physically hurt to watch. Compared to that, this movie seems like a godsend. How does one procure this film to view?

    Cameron DodgeCameron DodgeGiorno fa
  • I love the color palette though.

    heck Noheck NoGiorno fa
  • 7:28 i wasn't expecting Schlatt to pop up kinda scared me ngl

    leech bankersleech bankersGiorno fa
  • I feel kinda sick rn

    anja Kanja KGiorno fa
  • who ever thought this was a good way to teach tolerance should not make movies ever again edit this was way worse than i could have ever imagined

    faxpax swagworthfaxpax swagworthGiorno fa
  • What a waste of aesthetic. This movie was too chaotic for this photography.

    Blue LavenderBlue LavenderGiorno fa
  • honestly the part about the kid with the body identity disorder is a really cool idea, especially the scene where he gets run over the car. could have been something cool, a shame it had to be part of this shitshow

    spookadoodle ytspookadoodle ytGiorno fa
  • Where can I watch this? Please anyone? PLEASE??

    ????Giorno fa
  • To be fair, butthole-mouth makes sense, since lips are the same kinda skin as buttholes...?

    T4VT4VGiorno fa
  • I like how this movie kinda asks. “What is worse? Being physically deformed or mentally?” Would you rather look a certain way that shocks people but be completely sane? Or would you rather look “normal” but be completely insane? Yeah if you have a butthole for a face you’re doomed in a lot of social ways but at least you have your sanity, you can still make something of yourself. If you’re completely insane mentally, you’re gonna do insane stuff like ya know.... have your legs run over by a car, which is worse?

    Death Metal MusicianDeath Metal MusicianGiorno fa
  • So his mom boots him out for stroking it to a picture of his girlfriend? I mean.... if anything that’s about the most normal thing I’ve seen a person do in this movie, yet she cheats on HIM?! Imagine the blow to your self esteem to have a girl like that cheat on you. I’d grab the nearest bed sheet and hang myself.

    Death Metal MusicianDeath Metal MusicianGiorno fa
  • If it's weird and shocking, this is the movie for you!

    Max BrandtMax BrandtGiorno fa
  • This movie is Korea's fever dream

    God Of TrashGod Of TrashGiorno fa
  • Part of me wants to use Kodi to find this one. Part of me wants to sleep tonight

    AddipieAddipieGiorno fa
  • Wait what’s with the Schlatt icon at 7:32?? What the hell did he do?? Did he run over someone??

    Ruby BitesRuby BitesGiorno fa
ITworlds